Love this ♥






Dom senaste dagarna har typ vart om bästa i mitt liv. Har vart så galet lycklig hela tiden. Åkt in till stan varje dag för att få se dom. Vart borta i ungefär 10 timmar, och bara fått se dom några sekunder. Men det är så galet värt det!
Dom har stått på dendär balkongen vid mosebacke, och vinkat till alla hundratals, eller tusentals fans. Gaaah det är så himla underbart. Deras leenden är så himla fina, kolla på bilderna, åhh seriöst :')
I Söndags var nog den bästa dagen åkte hemifrån halv 9 typ, sen mötte jag upp Moa. Vi gick till olika hotell och letade, sen drog vi till studion, och så åkte dom förbi med bilen, var typ en halvmeter från Niall, och jag tror han såg mig! <3
En annan gång åkte dom förbi oss med bilen, då stog vi typ 6 fans där, så då måste dom också ha sett oss! :D<3
Har typ sååååhäääär mycket att berätta men det här får räcka. Kan sammanfatta domhär dagarna med att det harvart bland dom bästa dagarna i mitt liv, har sprungit runt i stan, nästan frusit ihjäl, gått runt och vart hungrig, kissnödig, jag har gråtit massor, men jag har främst vart helt underbart lycklig!

Idag är jag däremot sjuk, så får inte åka in till stan idag :'( Imorse när jag vaknade hade jag skitont i halsen, och feber, så stanna hemma. Är sjukt rädd att dom ska åka hem idag, för det har gått rykten om det, isåfall var igår sissta gången jag såg dom, fyfan vad sorgligt :'((

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0