Match

Idag när jag kom hem från stan så kom jag på att mitt lag skulle spela match. Jag fick inte va med för mamma, haha hon tror typ att jag har jätteont i benet eller nåt... Ville jättegärna spela, kunde ju bara tagit med mig fotbolsskläder och kört, utan att mamma behövde veta något ahah :)
Men cyklade iaf dit till torvalla och missade typ början av första halvlek. Men det var kul att kolla, dom var grymma som vanligt. Fast vi förlorade, haha ;) Ajaaa, efter skulle jag skjussa marija hem. Fast jag suger på att skjussa, haha höll på att ramla flera gånger. Sen skjussa hon ist och då gick det lite bättre.. ;)
Sen cyklade jag hem iallafall och nu har jag precis ätit. Sitter hemma helt foreveralone, men ska kanske ut och träffa Narin och Tilda om en stund. Vi får se om jag orkar men aaa. Vi hörs lite senare, pusss!


Bild från igår tror jag, haha igga mig!


Kommentarer
Postat av: Lidija

Haha ditt lag är så bra att ni förlorar hela tiden.. Låter helt rimmligt xD ;P<33

2012-05-25 @ 23:16:26
URL: http://lidijaobradovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0