Min Fredag

Tjaaa!
Idag efter skolan satt jag hemma lite. Vid klockan halv 6 ungefär drog jag bort till Torvalla, för att kolla på match. Satt vid sidan om och kollade på matchen med Olsson, samtidigt som vi lyssnade på musik, snakcade och så. Tjejerna kämpade iaf grymt bra, vi hade inga avbytare. Plus att dom bara va 10 spelare, en för lite alltså.
Sen när det bara var en liten stund kvar av matchen gick jag och Olsson och träffade Linus en snabbis. Fast då när jag kollade på klockan så var det typ 45 min tills jag skulle vara i Tyresö på dansen. Så fick skynda mig hem, välja kläder snabbt, åt en halv pizza, sen fick jag skjuts dit. Fast kom lite sent iofs hehe :D
Där var det iallafall grymt najs, det var ju genrep, så först satt vi och kolla på alla andra danserna. Alla var jätteduktiga så det var kul att kolla:) Sen var det vår tur att dansa och det gick bra. Det är så himla kul att dansa, gaah älskar det! Extra kul att dansa på scen också! :D
Nu är jag iaf hemma,sitter och dricker fanta och kollar på världens bästa musikvideo som kom ut idag ♥

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0