Mysig eftermiddag vid rudan

Idag efter skolan drog jag hem en snabbis och hämtade badkläder. Var jättemysigt väder idag igen, så bestämde i skolan att dra och bada med lite trevligt folk. Mötte iallafall upp Kajsa, Amanda, och Linnea vad halv 4 tiden. Sen cyklade vi till rudan. Först tog vi ett dopp, och det var jätteskönt i vattnet. Men det var några tards på bryggan som höll på att putta i alla. Vi kände inte ens dom, men ändå puttade dom oss? Iallafall, så vi badade inte spec länge. Vi gick upp och solade lite. Fast då var det ganska kallt, började frysa eftersom jag hade blöta badkläder och sånt på mig. Efter en stund så kom iaf Ivan Aji och Rosanna. Vi satt och åt typ godis chips, kakor och jättegoda cupcakes som Kajsa hade bakat. Supermysigt var det iaf, kom hem vid kanske halv 7 och åt middag. Sen drog jag och mamma ner till intersport en snabbis, för jag skulle prova en sak. Iaf, bjuder på några bilder från dagen nu.



            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0