Säger gonatt med en gullig bild på min boyfriend

      


Hahah, kolla vad söt! Hahaha fast fett dum ändå. åhh vad jag älskar han ♥ Vill bara springa och krama om han. Fast nu går ju inte det eftersom jag är typ 464839236729 mil ifrån han. Åhh vad tönt jag är. Får tårar i ögonen av att ens tänka tanken att få en kram av honom ♥
Men förresten vet ni, om fem dagar kommer jag inte vara 464839236729 mil från han, utan då kommer jag att vara 526km från honom. Fatta 526 km, det är ju tyo ingenting! :O
Fast blir ändå lessen när jag tänker på det, att han åker till Oslo istället för till Stockholm. Fast han kommer antagligen till Stockholm nååååån gång. Men det känns som att det kommer dröja ett bra tag :(

Aja, puss. Blir inga fler inlägg idag, så säger gonatt nu istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0