Staaaan

Drog in till stan idag när jag slutat, med Jessica och Emilia. Skulle egentligen ha åkt till grönan med Narin Tilda Zelda och Angela, men det blev inte så för jag behövde köpa present till min mamma, för hon fyller år imorgon.
Hade super trevligt i stan med Emilia och Jessica. Vi gick runt i gallerian, kolla massa affärer, bl.a hollister (såklart!) Såg massor av galet fina kläder, men hade knappt nå pengar med mig så hade inte råd... Men vi ska åka dit nästa vecka, så då måste jag ta med mig massor av pengar. För jag behöver köpa en kofta, ett par shorts och nåt gulligt linne tror jag. Sen köpte vi varsin glass, och gick genom kungsan ner till vattnet, och satt där och åt. Var suuuupermysigt iallafall. Och väldigt varmt så passade på att sola lite också!
Sen gick vi tillbaka till hollister och jag skämde ut mig, som vanligt dårå!
Kom iallafall hem runt halv sex kanske. Nu är jag hungrig så ska stoppa imig nåt att äta, bloggar efter!



            



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0