Torvalla

Sorry att jag inte har bloggat idag men har typ vart på torvalla hela dagen. Det var en sak med fotbollen, det är typ vik-dagen eller något sånt. Så vi skulle hjälpa till. Men jag och Isse behövde typ inte göra någonting. Vi skulle stå vid ett fotbollsmål där man kunde kolla hur hårt man sköt eller nåt. Fast vi gjorde iiiiingenting, haha :)
Satt typ i gräset och solade lite, spelade lite fotboll, åt lite godis, hamburgare, sen satt vi typ och trummade eller nåt med några slags ballonger som man fick ta där. Hahahah, kände mig typ som en femåring och det var massor av folk som kolla snett på oss....
Sen vid 2 kom Olsson, och vi stog typ och kickade lite, sen drog vi till ishallen och hälsade på Linus och kollade lite när han spelade. Sen drog jag hem vid kanske halv 4, för skulle hem och byta kläder. Har gått runt med ett par fotbollsshorts idag typ. Ska typ kanske och träffa bruuuudarna nu. Eller jag vet inte riktifr vilka eller vart men aja, ringer Narin sen när jag är klar så får vi se. Aja puss!



Dagens outfit; fotbollsshorts, ett vanligt linne och en jeansjacka. Känner att inte fotbollsshorts och jeansjacka passar så bra ihop, men aja var ändå bara vid torvalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0