2:a November

Hej på er, vad gjorde ni igår?
Själv var min gårdag helt kaos. Jag hade världens panik större delen av dagen, visste typ inte vart jag skulle ta vägen. Blev typ för mycket på samma gång.
Det började med att jag satt inne på ticnet i över en timma och försökte få biljetter. •Jag fick biljetter- blev överlycklig. •Satt inne på twitter i ett par timmar, hade världens ångest och panik för killarna var i sverige och jag satt hemma. •Hittade typ ingen som ville åka in till deras hotell, ingen orkade typ. •Lidija ville följa med, men då hade dom redan lämnat hotellet. •Vi åkte in till Annexet. •Tängte gå på genrepet till x-factor för jag hade ändå biljetter dit. •När vi stog i kön hörde vi folk skrika, men vi tängte att det inte var något och vi kunde inte lämna kön för den var typ inspärrad. •45 minuter senare såg vi på twitter att dom hade vart typ 20 meter ifrån oss, dom hade alltså vart precis runt hörnet när alla skrek. •Vi kollade på genrepet såg Isak(♥♥♥♥♥) Malcolm och dom andra. •Vi såg att killarna (1D) hade vart i Annexet typ 20 minter innan oss, vi var skitbesvikna att dom inte kunde vart på genrepet istället. •Åkte hem. •Grät i typ en timma för att jag hade haft chansen att se en liten glimt av dom om jag bara hade stått några meter längre bort,och för att jag var så sjukt lycklig. •Såg little things videon som precis kommit ut. •Blev aslycklig. •Kollade på x-factor. •Kände mig som världens lyckligaste av att bara se dom på tv. •Var skitbesviken att jag inte var där själv. •Kollade på x-tra factor där det var en intervju med dom. •Gick och la mig, somnade.
 
Haha, försökte skriva lite kort om gårdagen och aa det var de. Har fortfarande inte fattat att dom var här i Stockholm igår, och aatt jag kommer vi se dom live i maj. Allt känns bara helt sjukt.
 
Vet inte vad som har hänt med min mobil, nu ser ju på bilden att allt är lite fucked up. Hahaha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0