Calvin Harris

 
Älskar Calvin Harris nya album 18 months,lyssnar alltid på albumet när jag tränar och kör styrka och sånt här hemma. Man blir astaggad av musiken! Har förresten kommit igång nu igen med att träna efter jag var sjuk. Tränar fotboll på måndagar och onsdagar, efteråt kör jag styrketräning hemma med fokus på lår och rumpa. På tisdagar har jag dans, och efteråt tränar jag mage, rygg och armar hemma. Ska även försöka komma igång med att dra ut och springa, är ju alltid härligt med bra kondition. Fast nu kommer det säkert snart börja snöa och bli isigt och så, så då kanske det inte blir så mycket springträning. Men då kan man ju köra spinning istället, och snart åker jag till Thailnd också. Ska försöka dra ut och springa på stranden typ varannan dag då. Wiiihooo, man blir så glad av att träna, ashärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0