De här vädret dödar mig

Hej på er, bara jag som hatar dethär vädret!? Haha, okej,dålig fråga, vem gör inte det lixom? Stannade kvar en timma extra i skolan och plugga, när jag sen slutade vid tre var det redan mörkt! Dessutom blåste det, ösregna osv. Jag och Narin drog iallafall hem till Felix. Där spelade vi fifa, vilket jag suger på haha. Sen kollade vi lite på tv också, nu är jag hemma. Kom precis hem och har bytt om till torra kläder, nu ligger jag framför brasan på golvet i vardagsrummet och värmer mig. Fast måste iväg igen nu, för har dans som börjar om ungefär en kvart. Så ska dra mig dit nu. Är faktist jättetaggad på att dansa, och det här är sissta träningen innan showen på lördag, wiihoo är supertaggad! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0