Förkyld?

Åhh vad jobbigt, jag hostar typ var tredje sekund och är jättesnuvig. Har vart lite förkyld hela veckan men nu är det ännu värre än innan...:( Så ska stanna hemma idag. Måste ta tag i lite plugg, ligger så mycket efter på grund av körtelfebern jag hade i början av terminen. Var ju hemma i nästan en månad då.. Hade tängt att plugga mycket nu på lovet men har haft fullt upp hela tiden, förutom igår och idag. Så nu ska jag plugga..! Men vad ska ni göra idag då, sista dagen på lovet?
 
Isak i fredags! Skitsuddig, men det är ändå bilden jag tog..:) Kan lova att  han är tillochmed ännu snyggare i verkligenheten än på tv...Åhh är helt in love i han haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0