Gymnasiemässan

 
Någon mer än jag som var på gymnasiemässan? Eller som ska dit imorn kanske? Jag hade först inte tängt att gå, för det är ju trots allt över ett år tills jag ska välja gymnasium, går ju bara i åttan. Men det var några kompisar som skule dit, så tängte varför inte. Är ju bra om man bestämmer sig i tid! :) Så fick sluta lite tidigare från skolan, och åkte dit med Emilia och Cornelia. Blev däremot inte ett dugg klokare på vad jag vill gå för linje eller gymnasium. Vet iallafall att i framtiden vill jag jobba med något man får bra lön på.. ;)
Men gick runt där lite lost sådär och hade ingen aning om vad jag ville. Fick iallafall med mig en hel del papper och påsar från olika gymnasium, blev riktigt tungt, haha. Men ska kolla igenom det sen nån gång när jag har tid så kanske jag får nå ideér. Har ju över ett år på mig att välja så behöver inte stressa iallafall! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0