New in

 
Fick med mig denna snygga hem från Farsta idag. Hittade först ingenting, men köpte den i sista stunden för behövde verkligen någonting nytt i garderoben. Finns iallafall på bikbok för 299kr.
Direkt när jag kom hem frpn Farsta så at jag lite snabbt och valde kläder, sen åkte jag iväg till Tyresö för att ha genrep. (Till dansen) Var riktigt kul, gud vad jag älskar att dansa, speciellt på scenen, så härligt asså! Dessutom är de riktigt kul att kolla på när andra dansar för alla är ju så duktiga. Sen i slutet trängde alla ihop sig på scenen och dansade till Gangnam style. Kan knappt ens dansen, haha så det var lite fail. Men whatever, sen drog jag hem och kollade på x-factor! Och isak gick fucking vidare till final!!! Är såå glad!! Fast hahah tänk vad mycket pengar jag slösar på han, haha. Röstade 17 gånger idag i think, har räknat ut att det blir 85 spänn. Haha, och har röstat massor på han i andra fredagsfinaler också, så det blir rättt dyrt... Aja, det är så värt de för isak är i finaaaal :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0