rubrik

Förlåt att jag inte har bloggat idag, men har inte haft tid! Var som sagt på bio idag och såg Ted med Ellen Lidija och Rosanna. Filmen var bra fast lite skumm sådär haha. När jag kom hem så åt jag, satt lite vid datan. Sen vid 8-tiden drog jag ut och träffade Melinda Rebecca och Ida. Sjukt kul att umgås med dom! Vi var rätt tajta förut när jag vi gick i femman, känns som att typ ingenting har förändrats även fast vi knappt träffats på typ 2½ år! Vi gick iallafall ända bort till vendelsö, fattar inte har vi orkade gå ändå dit bort, haha. Vi tog bilder, snackade massa, lyssnade på gamla låtar så vi fick massa gamla minnen haha.
Kom hem för kanske en timma sen, nu är jag sjukt nervös inför imorrn då det händer massa. Videon till Little things kommer ut, biljetterna släpps och dom kommer fuckiing hit till Stockholm!!! Pratar om One Direction nu om ni inte fattade det! Är så glad men ändå sjukt nervös för jag vet typ ingenting om vart dom kommer vara och så imorn, och är asrädd att inte få biljetter...:(
Men ska kolla runt massa på twitter nu, så vi får höras imorrn, om jag nu har tid att blogga då, det kanske jag inte har.. Pusss!'
Har inga bilder så nu får en på världens finaste istället.
Klicka för att stänga bilden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0