1:a Oktober

 
What!? Kan inte fatta att det redan är Oktober? Den här månaden har gått sjukt snabbt. Har ju iochförsig vart sjuk halva månaden så då har det ju inte direkt hänt så mycket. Sen när jag blivit frisk så har jag ju inte fått sporta nåt så har knappt rört på mig sen Augusti! Hiho fast nu är det typ bara en och en halv vecka kvar tills jag får det igen! :D Sen blir jag rätt trött också, orkar ju vara i skolan och så men typ varje dag så åker jag ju hem direkt och vilar. Så därför blir det ju inte så mycket uppdatering här på bloggen, det är ju inte speciellt kul att läsa om att jag varit i skolan lixom? Sen finns det en anledning till varför jag inte bloggar, det är för att jag hamnade riktigt mycket efter i skolan när jag var sjuk. Så nu har jag massor att ta igen, speciellt i stegämnena. Måste typ plugga varje dag efter skolan, för jag vill ju nå mina mål lixom.
 
Så aa, man kan säga kort att dendär äckliga sjukdomen typ förströrde min höst haha? Pågrund av den måste jag ju plugga massa och är stressad för att komma ikapp, jag har missat alla fotbollsmatcher, träningar osv, har fått sjukt dålig kondition, och jag blir jättelätt trött :( Så vad ni än gör, få inte körtelfeber, haha! ♥
 
Bjuder på en bild som inte har någonting med inlägget att göra, puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0