Amen yolo

 
Hahah bjuder på värsta yolo bilden från i somras, när jag och Linnea klättrade och lekte lite titanic sådär på en båt. Hahha, jag typ hängde löst i bara en sele, utan händer och fötter precis över vattnet, medans båten åkte. Åhhh vad jag saknar sommarrrn!
 
Yes tillbaka till verkligheten, driver. Man aa ska snart sova. Har sprungit runt och packat för ska till landet imorgonkväll. hehe hade glömt det. Så måste packa klart nu för efter skolan imorrn ska jag till Angela tror jag, sen åker vi till Gustavsberg för vi ska se världens bästa film som går på bio igen imorrn efter 1 och ett halvt år. Narin ska ockås med, hiho berättar mer imorrn. Är så sjuuukt taggad!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0