Bieber vs 1D

 
Fick en kommentar igår om vilken jag gillar bäst, Justin eller 1D. Så tängte svara på den i ett inlägg. Får den frågan rätt ofta och jag hatar att välja mellan dom! Båda betyder sjukt mycket för mig, men om jag ska vara ärlig och försöka välja en så är det nog Justin... :) För han går jag och tänker på typ exakt hela tiden och pratar typ alltid om han, haha! Fast det gör jag nog med 1d också speciellt nu när dom snart kommer till Sverige!! :D Men Justin älskar jag nog liiiiite mer! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, vill du hjälpa mig och min bästavän att få vår dröm i uppfyllelse? Vi är från finland och Vi deltar i en tävling där man kan vinna en newyork resa och en golden ticket till en one direction konsert och vi skulle bli så glada om du röstade! Gå in på http://www.sub.fi/onedirection/#entry/50870486a90786.60060009 och rösta gärna genom att trycka på "tykkää" knappen ovanför bilden! Tack på förhand! :D
Sprid gärna vidrae också ;)

Svar: Har röstat nu! :) Lycka till!
Johanna ♥

2012-10-24 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0