En vecka

Hehe, ups! Har inte bloggat på över en vecka, men det har vart massor annat som kommit emellan så har helt enkelt inte haft tid. Händer lixom inget speciellt, typ samma grejer varje dag, och det är ju inte så kul att läsa om? Måste plugga typ varje dag känns det som, fast får typ ingenting gjort när jag pluggar, har sjukt svårt att koncentrera mig, haha! Men det verkar gå bra för mig ändå, för på alla prov vi har haft i kursen denhär terminen har jag fått A på! I historia, samhälle och Fysik! Sjukt kul att jag fick de, är lite förvånad själv faktist haha!
Men fick iallafall värsta blogglusten helt plötsligt, så ville göra ett inlägg även fast jag inte direkt har något att blogga om. Nu vet ni att jag lever iallafall! Kanske kommer nå fler inlägg idag, ska även försöka hinna blogga så mycket jag kan i fortsättningen även fast det är mycket plugg och så. Puss!
 
 Ett par dar gammal bild, hahah
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack finaste, älskar dig!

2012-10-11 @ 16:33:17
Postat av: Linnéa Lindell

Tack finaste, älskar dig!

2012-10-11 @ 16:33:34
URL: http://linnealindells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0