Halloween fest

Hej på er, sorry att jag inte har bloggat något idag, har inte haft tid tyvärr. Men har haft sjukt kul, ikväll var jag med  brudarna hemma hos Isabelle på ''halloween fest''. Innan det fixade jag mig tillsammans med Emilia och Cornelia, var riktigt kul att sminka sig, fast det tog typ 2 timmar... Cornelia fixade även håret på mig, blev riktigt nöjd iallafall, ser ni på bilderna vad jag är för något?
Blev en riktigt lyckad kväll, vi åt tacos, efterrätt och massor av godis. Hade tävlingar, kollade på skräckfilm, och gick ut på en ''spökrunda'' i skogen. Var riktigt läskigt, höll på att bajsa på mig hhahah. För vi gick två och två på en läskig stig i mörkret, sen hörde vi fotsteg, asså att någon följde efter oss!
Haha nu kom jag hem för en stund sen, har tvättat bort allt smink nu och tängte nog sova nu, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0