Höstlov

Känns inte som man har höstlov, men det har man visst, hur skönt!!? Det är söndag och man slipper känslan att ''Åhnej, det är måndag imorn!'' som man har varje vecka. Så imorrn ska jag bara vara hemma, och göra absolut ingenting, hur inga planer. Känns sjukt skönt att inte ha några ''måsten'' att göra eller så, eller egentligen borde jag kanske städa mitt rum  men skitsamma. Wihooooo, så skönt att ha lov!
Ska sätta mig i soffan och kolla på solsidan nu, sen ska jag sitta lite vid datan för ska fixa lite saker. Efter det kommer jag säkert vilja gå lägga mig för är är sjukt trött, känns som jag inte fått tillräckligt med sömn i helgen, så ska bli skönt att sova ut lite.
 
Förra höstlovet när jag var i Spanien, åhh vad härligt det skulle vara att ka utomlands nu. Men är ju i Thailand om två månader så det är inte jättelång tid kvar... Längtar! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0