Idag är jag glad

Är iofs typ alltid glad men idag är jag extra glad! För det första för att jag fick mycket gjort i skolan. Ligger så mycket efter men nu börjar jag iallafall komma igång lite känns det som.
På vägen hem från skolan när vi va inne på arno livs så såg vi att den nya frida-tidningen hade kommit ut. Blev asglad för dom hade skrivit om Justin, 1D och isak! Sen blev jag helt hype när jag fick reda på att frida dessutom hade en tävling där man kunde vinna biljetter till x-factor och träffa killarna när dom kommer hit!!!! Så nu är jag apglad, kom på mig själv att jag gick och log hela tiden påväg hem från bussen utan anledning. Glaad tjej! :D Ni kanske inte förstår men såna här saker kan verkligen göra mina dagar, wiiihooo :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0