Måndag

 
 Hej alla fina! Hur har eran dag varit? Min har varit bra. Efter skolan drog jag hem till Narin tillsammans med hon och Tilda. Nu har vi tagit lite bilder till x-factor tävlingen. Vill så sjukt gärna vinna för failade ju med att få biljetter förra veckan. Skulle verkligen vara en dröm att se dom uppträda live! Fast grejen är att jag inte kommer på så jätte-kreativa bilder med ett X på? Men vi tog några stycken iallafall, vi gick ut och tog på studsmattan och så. Jag och tilda tog även några på vägen hem, hhahaha la mig typ på marken där det var helt blött och äckligt.
Nu är jag hemma iallafall, har försökt att plugga men det går inge bra eftersom jag inte har någon jävla aning om vad jag ska göra? Har Prov/muntlig redovisning imorgonbitti och kan ingenting och vet inte vad jag ska kunna heller? Höhö. Så ska skita i att plugga och hoppas att det går bra imorgon ändå! ;)
 
Bjuder på en slumpas X-bild från today, puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0