Min dag

Asså herregud vad jag har gått mycket idag kan jag börja med, snacka om att jag kommer få träningsverk. Träffade iallafall Ida i centrum vid 1-tiden vi gick runt och kollade i affärer lite och jag köpte en ny mascara. Sen satte vi oss på Espresso house och fikade. Satt där i över en timme och bara snackade om allt mellan himmel och jord typ. Trodde det skulle vara typ svårt att hitta samtalsämne eftersom vi inte träffats på år. Men det var det inte, kanske lite i början bara. Sen fick vi iallafall för oss att vi skule ut och gå för det hade slutar regna. Så vi gick bokstavligen runt hela Handen och bort mot Brandbergen, samtidigt som vi snacka, hahah vi var fett djupa! Sen träffade vi Melinda, och det var sjukt kul att träffa henne med! Hon gick också i vår förra klass, så vi typ fortsatte loda runt i Handen. Sen kom jag hem för kanske en halvtimma sen och har ätit nu. Så har gått i över tre timmar, är fett stolt över mig själv. Fast har sjukt ont i fötterna, låren och röven hahah. Komemr få värsta träningsverken imorrn! ;)
Nu ska jag iallafall skicka in en sak till en 1D tävling, sen ska jag till Melinda för jag och Ida ska sova där ikväll. Vi hörs sen, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0