Morotsdiet

 
Haha, visste ni att jag brukar äta runt två-tre morötter om dan? Ni kanske undrar varför och det är för att jag har hört att man blir brun av det, färgen på pigmentet ändras lite. Fast jag har ätit flera morötter om dagen i ungefär en månad nu, och hitils har jag inte märkt någon skillnad? Så vet inte riktigt om det hjälper, inte på mig iallafall. Det kan nog vara rätt olika på olika personer. Och mitt pigment suger ju så det kanske är därför. Men ett tips är att testa ni också om ni vill bli bruna, haha värt ett försök iallafall, right?
Jag ska iallafall fortsätta äta morötter i ett par veckor till, och om det inte har blivit någon skillnad då, så ger jag nog upp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0