Nothing's fine I'm torn

 
Någon mer än jag som försökte köpa biljetter till x factor när 1D ska vara med? Båda mina föreldrar var inloggade på flera datorer och försökte köpa från ticnet, medans jag var i skolan och väntade på ett sms där det stog att dom hade köpt. Var så sjukt jävla nervös, men försökte att inte ha för höga förväntningar att jag skulle få biljetter. Men sen fick jag ett sms där det stog ''tyvärr'' blev så äckligt lessen och besviken, var som att få ett slag i magen typ. Lyckades iallafall att hålla in dom flesta tårarna, fast mådde skit i typ en halvtimme. Sen lyckades jag tänka på annat resten av dagen, men nu kommer det tillbaka liksom. Är riktigt besviken på mig själv, tänker på allt jag kunde gjort annurlunda. Om jag hade köat utanför globen t.ex hade jag nog fått biljetter för dom sålde 100 st där. Nu ska jag nog bara lägga mig i sängen och gråta ut, och sen imorrn ska jag vakna och vara positiv och glad igen, för det är jag ju trots allt. För dom kommer ju till Sverige!! :D
 
Bilder från imorse, då var jag på asbra humör. Helt hype typ, trodde typ jag skulle få biljetter men ickkeee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0