Packaaaa

 
 
 
 
 
 
Två egobilder från i måndags, fett fint med duckface på ena bilden lixom.
Idag har jag pluggat och gjort klart en artikel i Engelskan, äääntligen. Det är det ända jag har gjort i engelska på hela terminen...! Heheh uuups. Har även tvättat lite kläder och packat lite till i helgen. Ska till darlarna då. Men känner mig iallafall fett stolt och nöjd för att jag har gjort klart engelskan!
Hade förresten prov i religion igår, var nog det sämta provet nånsin för mig, haha hade inte pluggat nåt typ och var helt lost på redovisningen och fattade ingenting. Men fick iallafall D, skulle haft ett B men är helt Ok ändå.
Nu ska jag lägga mig och läsa Justins bok, sen ska jag sova, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0