Too much on the same time

Hej på er hur har eran dag varit hitills? Eller ni kanske precis har vaknat för det är ju lov! :)
Jag vaknade iallafall vid 10, på grund av att min väckarklocka inte funkade, skulle egentligen vaknat vid nio för då var världspremiären av 1D's nya låt Little things. Så var riktigt sur när jag vaknade för att jag missade, men kunde ju lyssna på den ändå på yt så då blev jag på asbra humör för att den var så himla bra. Sen började jag lyssna på nrj för att försöka vinna en träff med killarna. Blev iallafall helt sjukt hype och nervös. Och när det var som värst nervös råkade jag se på facebook deras stora ''announcement'' det var ju att dom skulle ha en Europaturne och komma hit till Sverige. (!!!!!!!!) Höll verkligen på att bryta ihop där. Skakade, grät, mitt hjärta dunkade som satan, ringde till Narin och hon var typ likadan som jag. Iallafall så gick det inge bra för oss i tävlingen, men det kommer komma fler chanser så har fortsatt lyssna på nrj. Ska väl göra det typ resten av dagen för vill så himla gärna vinna. Gör typ vadsomhelst. Har även ''anmält'' mig till några andra tävlingar där man kan vinna träff med dom eller biljetter till x-factor. Så aa, ska fortsätta lyssna på nrj nu, är däremot mycket lugnare nu än förut som tur är, hahah. Fast kan fortfarande inte fatta att dom ska ha konsär här, wiihhhoooo så glad!!! :D
Så min dag blev kanske inte riktigt som jag tängt mig hade tängt att bara tare lugnt och slappa, men kan verkligen inte slappna av nu, hahah puss!
Senaste gången dom var i sverige♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0