X-faktor

 
Sitter och kollar på X-faktor just nu, och äter en supergod brownie min syrra har bakat. Iallafall, alla är riktigt duktiga ju! Och tänk, vissa av dom som är med, som går vidare, dom kommer att få träffa One Direction! Helt sjukt, vilka ska dit till x-faktor och kolla när dom kommer hit? Det ska jag iallafall! (Om jag får biljetter) Dom kommer säkert ta slut direkt så jag är riktigt nervös över att jag ska bli utan. JAG VILL VERKLIGEN DIT!
När x-faktor är slut så ska jag tvätta bort smink osv, tängte även göra flätor i mitt hår och sova med dom så jag får lockigt hår imorrn! Fast det brukar alltid bli failade lockar så brukar ändå platta håret hahha. Sen ska jag lägga mig och läsa Justins bok.
Puss vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0