-

Åhh är riktigt jävla arg/lessen just nu, för var på sjukhuset inne på söder imorse och nu har doktorn ringt och sagt att när jag blir frisk så får jag jag inte dansa eller sporta på fyra veckor. Det är för att jag har nåt som heter körtelfeber- det är hemsk, gör äckligt ont att svälja och är törstig hela tiden. Har massa feber som går upp och ner hela tiden och knarkar alvedon, ipren och nässprej.Och av denhär sjukdomen så kunde visst något i magen spricka lätt, för den blir full av blod, SÅ DÄRFÖR KOMMER JAG INTE FÅ SPORTA NÄR JAG BLIR FRISK''/ Så kommer missa massor av dansträningar och ligga massa efter och inte kunna dansen, inte kunna vara med på idrotten i skolan, inte kunna springa osv. Och sen kommer det dröja ett par veckor till innan jag får spela fotboll, typ sex veckor. För om jag får en boll på magen  så kunde den där saken spricka, och tror det är ganska farligt?  Så är äckligt jävla sur och lessen. Allt känns bara himla orättvist. Kommer missa alla matcher denhär terminen, hatar dethär för missade sjukt många matcher förra terminen också på grund av mitt knä. Skulle vara så härligt att få spela en match, mår så sjukt bra av att spela fotboll! 
 Det här är verkligen den värsta sjukdomen jag haft, vart sjuk i TRE veckor nu. Men vill ni veta det positiva? Enligt proverna jag tog idag på sjukhuset så verkar jag vara på bättringsvägen. Det såg bättre ut än vad det gjorde när jag var där senast, i Torsdags. Så hoppas verkligen att jag blir frisk nu, är så äckligt trött på dethär.  Då kommer jag börja blogga som vanligt också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0