Apple

 
Sitter och äter på ett litet ''hemmagjort'' äpple nu, haha var ute och plockade på ett träd ute i trädgården nyss. Supergott, mycket godare än dom man köper i affären, dom brukar ju typ vara importerade från andra länder också tror jag? Då är det ju mycket bättre och miljövänligare att bara hämta ute i trädgården, hiho fett smart man är!
Men ska nog göra en macka också för ä mer hungrig! ;) Blir alltid hungrig när jag är i skolan? Är antagligen för att skolmaten inte är speciellt god...
Juste, det har jag inte sagt, var i skolan idag, äntligen!! Var superskönt att komma dit och träffa vännerna osv, hoppas jag kan börja gå till skolan som vanligt nu och inte blir sjuk igen. Det blev jag ju senast jag gick till skolan, mådde mycke sämre. Men just nu mår jag toppen iallafall! Är 99% säker på att jag inte kommer bli sjuk igen!
Nu ska jag som sagt ta en macka, sen ska jag ta och plugga lite så jag kommer ikapp. Tängte också ta lite outfit-bilder om jag orkar, lägger upp dom lite senare isåfall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0