Är jag kort?

Har alltid tyckt att jag är lixom helt okej lång, typ medellång. Det var typ runt trean senast som jag fick sitta ner på skolfotot. Sen dess har jag alltid stått. Men idag på fotot så fick jag sitta ner! Haha, kände mig fett kort!
Men om man tänker efter så är jag nog inte speciellt lång. Dom flesta i min ålder är längre än mig, visst det är några få som är kortare men inte så många. Men det är vissa som man alltid har tängt på som väldigt korta och små, som är typ lika långa som mig nu. Hahah, så börjar väl bli en kortis? Var tvungen att mäta mig och kolla hur lång jag var, och jag var 1,59. Fast det säger inte direkt mig nånting, skulle ni säga att det var långt eller kort?
 
Är ju nästan 1,60 då, och det tycker iallafall jag låter rätt så långt haha :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0