Bäst

Mår så himla bra just nu. Kom hem från stan för en stund sen, var där med mina fina vänner och vi kollade lite på lindex nya missoni kollektion. Tyckte inte det var så jättesnygga kläder, såg mest tantigt ut tycker jag. Yes, sen satte vi oss på ett fik och köpte varsin muffin, sen kollade jag twitter lite snabbt och såg att One Direction kommer till Sverige i höst för att uppträda på x-faktor! Vart så himla glad, åhh älskar det här! :D
När jag kom hem så blev jag ännu gladare än jag redan var för då låg min bok som skulle ha kommit för typ två veckor sen i brevlådan. Är helt överlycklig nu, har bara läst några rader och känner på mig att denhär boken är grym. Har läst det på twitter och han har skrivit mycket om hur fansen betyder för han och så... :D Åhhh, kommer nog bli väldigt känslosam när jag läser dom delarna haha.
Älskar livet just nu, lyyyyycklig :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0