Det jag hade på mig på skolfotot:

Valde att ha på mig ett sött hollisterlinne och mina favvo-jeans från Dr.Denim.
Skolfotot gick väl inte direkt jättebra, var riktig nervös innan att jag skulle råka göra något knas precis när bilden ska tas. Förra året såg jag fett sur på klassfotot, så försökte le lite nu, och jag kan verkligen inte le fejkleenden! Bara om man har en spegel framför och det kunde man ju inte nu. Sen tog hon aldrig bilden, jag fick typ ont i ansiktet av att sitta och fejk-le, så såg säkert riktigt creepy ut, hahah tyvärr:(
Haha, sen var det en kille i vår klass som kom sent och då var vi några som började asgarva, hahah. Fast det var inte så smart för alltid när jag garvar blir jag röd i ansiktet. Och då skulle vi ju ta en till bild så han också fick vara med, hade nog samma fula leende+ jag råkade blinka på en bild+ jag var röd i ansiktet. Perfekt lixom! ;)
Så hoppas att jag inte ser föööör hemsk ut, för jag satt längst fram i mitten och då kanske man syns mycke? :(
Jajajajaj, det blir nog bra hahaha eller inte menmen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0