Fredag kväll

Hej alla fina, vad gör ni ikväll? Själv gör jag inget speciellt, mamma tyckte jag skulle stanna hemma eftersom jag precis blivit frisk. Känns jättekonstigt att jag är frisk, trodde aldrig jag skulle bli det ett tag...
Men aa, jag pluggade lite förut, sen har jag lagat mat också, fett duktig. Nu ska jag väl kolla på tv/sitta vid datan resten av kvällen! Min syrra springer runt som en gris och packar för hon ska till Österrike i en vecka. Ska bli SÅÅÅ skönt att slippa henne!
Okej, har inte så mycke att blogga om ville bara göra ett inlägg för att få lite uppdatering! ;) Bloggar mer imorgon, ska till Kista då men bloggar antagligen innan jag drar dit. Pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0