Höstväder

Uuuuush vad kallt och blåsigt och regnigt det är ute. Höll på att frysa ihjäl på vägen hem från skolan! Plus att jag hade ett rätt så kort linne så min mage stack fram lixom haha, blev riktigt kallt. Skolan idag gick bra, hade matte så det är lixom första gången jag pluggar matte denhär terminen. Ligger jättemycke efter i skolan eftersom jag varit sjuk så länge så måste verkligen plugga i helgen!
Efter skolan när vi vänta på bussen så hittade inte Narin sitt busskort, så vi gick tillbaka till skolan och det var inte där helle...''/ Vi tror någon har snott den, men vi får hoppas att det inte är så och att någon hittar det! Sen drog vi hem, jag kom hem för kanske en timma sen? Ska kanske slagga hos henne ikväll men vet inte om jag kommer få eftersom jag precis blivit frisk. Vi har iallafall planer imorrn, berättar vart vi ska i ett annat inlägg.
 

Tumme ner för det äckliga vädret!    Såg förresten att mitt hår ser jätteljust ut, det är inte så ljust i verkligenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0