Kista Galleria

Där har jag vart idag med Narin. Vet inte riktigt varför vi åkte dit, för det är fett långt och tar rätt lång tid med tunnelbanan. Vi gick iallafall runt och kollade i affärer, så nu är jag femhundra kronor fattigare! Orkar inte foto allt jag köpte och visa just nu för är riktigt trött... Doktorn sa att jag skulle vara trött i flera månnader efter jag blivit frisk, så det låter ju skitkul....
Men är riktigt nöjd med det jag köpte idag, fast jag visar det nog imorgon. Då ska jag bara vara hemma, måste plugga då. Kanske träffar Narin en sväng också för vi ska handla en sak.
Kan inte lägga ut några bilder från mobilen nu för hittar inte min sladd. Så det får bli en gammal bild.
 

Hahah, för ett år sen i Kista Galleria på blog awards, träffa Mange makers för dom hade signering. Hhahah vad ful jag va då
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0