Kyrkan

Tja bloggen, idag har jag vart i kyrkan, haha om ni undrar varför är det för att jag ska konfirmera mig! Är fett sur, för missade mitt lags sista match denhär terminen på grund av det.... Hade tängt att gå och kolla på den, men nej så blev det inte!
Var i kyrkan i typ två timmar, var rätt segt men änd helt ok, hade kul ändå tack vare mina fina kompisar. Kände rätt många i min grupp så det är najs, sen i sommar åker vi till gotland i två veckor,kommer säkert bli grymt mys! Skulle egentligen åkt till Italien, men där skulle man bo i en by uppe i bergen där man inte fick ha på sig shorts eller linne och sånt, för man får inte visa sina knän och axlar? Så då skulle man få gå runt med fula och varma kläder, det skulle typ förstöra halva resan typ. Fast det är säkert kul där ändå, men det kommer det ju vara på Gotland också!
Nu är jag hemma iallafall, ska va det resten av dagen för jag måste städa mitt rum och plugga! :(
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0