LIVE WHILE WE'RE YOUNG ♥

 
 
Asså åhh finns inga ord. Sjukt vad man älskar dom här killarna. Och videon är helt perfekt, precis som med allt med dom. Har kollat på videon om och om igen ändå sen den kom ut vid 19. Satt inne på deras vevo och uppdatera sidan hela tiden. Jag såg den nog exakt när den kom ut för jag uppdaterade en sekund innan typ och då fanns den inte.
Sa ju förresten i förra inlägget att jag skulle plugga, men precis när jag publicerat det så skulle jag bara ''kolla twitter lite snabbt'' innan jag skulle börja plugga. Fast grejen var att på twitter så såg jag att LWWY hade läckt ut, den skulle egentligen komma ut på söndag. Vart helt hyper, men ville ju inte lyssna när den är läckt, för man vill ju visa respekt lixom. Såg att den skulle släppas på riktigt tidigare eftersom den ändå hade läckt, fangirlade som satan för den skulle spelas på radio kl 18. Satte på en brittisk radiokanal och hörde bl.a en intevju med Harry och en med Zayn som var helt live, var så galet glad!!! Sen tillslut så spelade dom låten också, två gånger på rad hiho.
Så just nu är jag på världens bästa humör, kan lixom inte sluta le och har världens underbaraste känsla i magen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0