Morning

 
Hej, godmorgon på er!
Jag vaknade rätt tidigt idag, för en halvtimma sen ungefär. Sen dess har jag vart inne på twitter och suttit och lett mot mina affisher som en tönt, haha känner mig bara allmänt glad idag! Tängte btw ''möblera om'' lite bland mina affisher idag, så alla får plats för har fått några nya som ska upp på väggen! Fast får se om jag hinner det idag för ska upp nu och äta frukost nu, sen ska jag ta mig en dusch och göra mig fräch. Efter det så måste jag städa lite på mitt rum, iallafall plocka upp alla kläder och shit som ligger överallt. Får se om jag hinner plugga lite också, sen ska jag iallafall till kista med Narin. Yes, det är min dag, vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0