Ont i maaaagen

Hej, skolan idag gick rätt snabbt. Efter lunch så skulle vi åka till IP och ha idrott. Fast jag får ju inte vara med på idrotten, men tängte kolla på min idrottsgrupp. Fast bussen kom aldrig, jävla sl. Så vi fick vänta i typ 10 minuter på nästa buss, så då missade vi en annan buss vi skulle byta till, haha. Så då fick vi gå från trollbäckens centrum till IP, och då hade redan idrotten börjat så alla ville jju typ nästan springa dit, eller gå jättesnabbt. Och jag måste ju egentligen ta det jättelugnt, för om jag sportar kan något i min mage spricka och då kan jag få typ en inre blödning eller nåt och det är tydligen rätt farligt?
Det var iallafall en väldigt chill idrottslektion, säger jag som inte var med, hahah. Men dom fick typ kasta kula och jag fick hjälpa till att mäta hur långt dom kasta. Sen kom rektorn, och vår idrottslärare försvann och skulle leta efter nåt. Så då kunde vi göra lite vad vi ville,  mobofferna kröp in i någon bur då också, hahahha orkar inte.
Sen slutade vi typ och då tog vi bussen hem, skulle egentligen tilll centrum med Narin och byta en sak. Men fick så äckligt ont i magen, vet inte om det var på grund av att jag gick fort? Så drog iallafall hem istället, nu har jag ätit en macka och mår lite bättre nu, så det var nog mest att jag var hungrig:)
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0