School

Idag har jag äntligen vart i skolan, första riktiga skoldagen efter sommarlovet för mig. Hann bara vara i skolan en dag innan jag blev sjuk. Var iallafall riktigt skönt att träffa lite folk och komma bort från mitt hem en stund lixom. Är så äckligt trött på att vara hemma nu, efter att ha legat hemma och vart sjuk i två veckor.
Gick rätt bra i skolan,  mådde jättebra förutom att jag var lite trött. Har sett ganska hemsk ut dock, för har fått massor av kommentarer idag då folk har sagt ''vad blek du är'' ''du ser trött ut'' ''vad har hänt med dig!?'' ''Är du sjuk?'' osv. Hehe, så är nog inte helt frisk, eller ser inte frisk ut iallafall. Men är nog på bättringsvägen. När jag kom hem från skolan för någon timma sen så hade jag liiiiite feber... Så nu ska jag lägga mig och vila upp mig så jag kan komma till skolan igen imorn!
Pusss

Nyss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0