Varm outfit

 
Var tvungen att välja varma kläder imorse eftersom vi hade prov idag i aulan. Och i aulan är det alltid iskallt. Seriöst, riktigt kallt, typ som ute förutom att det inte blåser. Så tog på mig en jättemysig och varm stickad kofta från holllister. Älskar den! Fast det brukar bli så varmt med den så den används inte så ofta. Men idag funkade den, hade även en halsduk på mig på provet så jag slapp frysa ihjäl. Haha, det var flera som hade med sig vantar, mössor, filtar och jackor osv.
Provet gick nog ganska bra tror jag? Med tanke på att jag var sjuk när dom andra hade föreläsningar, seminarie osv. Jag har typ bara lärt mig genom att läsa massa tråkiga texter böcker och sånt. Men det gick nog bra, förutom att det tar så jävla äckligt lång tid för mig att skriva prov. Satt i nästan tre timmar och bara skrev och skrev och skrev. Är så jävla seg på att skriva så som vanligt på prov är jag typ en av dom sissta att bli klar... HATA PROV! Som tur är så har vi nästan aldrig prov i vår skola, bara kanske 2-3 gånger per termin!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0