April Fools

 

 

Första April idag då, min dag har gått sjukt snabbt. Har typ inte hunnit göra ett skit, bara suttit framför twitter och sovit lite på soffan, och helt plötsligt är de kväll!? Har ni glömt bort vad de är för dag idag och blivit lurade då? De har jag några gånger, är jättelättlurad haha för glömde hela tiden bort att det är 1:a April. Fick världens hjärtattack för en sekund när jag såg på facebook att en av sverigekonserterna skulle vara inställd. Fast förstog typ direkt att de inte var på riktigt. Har även gått på att folk fått ka in på sjukhus osv. Fast artikeln om att Harry skulle släppa solo-skiva gick jag faktiskt inte på!

Såg ni googles skämt förresten? haha de var riktigt kul tycker jag, satt och asgarva i min ensamhet och luktade på mobilen, lol. Har varit riktigt kul på twitter idag också, alla beliebers gjorde värsta ''projektet'' där alla skulle byta sin bild och namn så alla såg ut som Justin. Man blev riktigt förvirrad hahah, för det var bara Justin Biebers över hela min timeline. Lol, sen loggade han själv in och bytte sin profilbild till Chuck Norris (It's a Jelieber thing)  sen väntade alla på att han skulle lura oss med något. Även fast jag var beredd och bara väntade på att han skulle komma med något prank så gick jag på det och fick världens panik när han skrev:

HAHAHH, vet ni vad det var för nummer? Till TMZ, hahah så jävla kul och så bra prank. Där fick dom igen av Justin för allt dom skrivit om han. (Det är typ en skvaller-site) Hhahahah, in your face på dom! De var typ tvungna att blocka sitt nummer för de fick ju flera tusentals samtal från galna beliebers!  

Hahah, nu väntar jag på att Justin ska komma med något mer prank för han twittrade för en stund sen ''Im not done'' ska försöka att inte gå på det denhär gången haha, kram på er!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0