I don't stop when I'm tired, I stop when I'm done

Vet ni vad jag har gjort? Var ute och sprang idag igen, gjorde de igår också och då sprang jag 6 km. Satte upp som mål då också att innan sommarn ska jag kunna springa en mil. Men tror jag kommer nå de målet tidigare än så. För idag så sprang jag 8,5 km! Blev riktigt förvånad när jag kommit hem och såg hur långt jag sprungit, shit trodde verkligen inte det var så lätt att springa så långt, snacka om att man kan mycket mer än vad man tror! Har ju bara sprungit typ 3 gånger i år, plus ett par gånger på stranden i thailand, och förra årer sprang jag typ ingenting. Så trodde min kondition var jättedåligt, men den går ju att träna upp riktigt snabbt faktiskt. Kunde ju bara sprungit 1,5 km extra och då hade jag ju sprungit en mil! Så de ska jag nog göra nästa gång jag springer. Nu ska jag ta lite frukt och göra några fler inlägg innan jag ska sova, för är helt slut nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0