Jag skäms.

Åh herregud. Sitter med huvet i händerna nu och bara skäms när jag ser sånna här bilder, samtidigt som jag typ gråter av skratt. Haha, åhnej vad pinsamt. Nejmen alla har väl haft sina fjortistider, antar jag? Bilderna är i alla fall från sommarn 2011, alltså två år sedan, kom på hur sjukt mycket jag har mognat sedan dess, och förändrats, speciellt till utseendet, haha! 
Vad jag hade tänkt att komma med i dethär inlägget var inte att visa vilken liten fjortis jag var då, utan att berätta att jag nästan har fått tillbaka min naturliga hårfärg! För slingade ju håret idag lite spontant sådär och blev riktigt nöjd faktiskt! Kollade igenom lite gamla bilder från innan jag färgade brunt för att jämföra (och de var då jag hittade dom här fula bilderna) Men har typ nästan tillbaka den hårfärgen nu, fast på bilderna ovanför ser de nog ljusare ut än vad de egentligen var, pga blixten. 
Visar resultatet på hur det blev idag när jag färgade imorgon! Fast vet inte om man kommer se jättemycket skillnad för håret blir typ annorlunda på bild mot hur de är i verkligheten! Men ni får se imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0