My Day

 

 

 

Var i stan idag tillsammans med Emilia och Ellen. Gick runt och kollade lite i affärer, och jag köpte ett par nya solisar, (dom jag har på bilden) Kände att jag behövde ett par nu i det fina vädret, plus att alla mina solglasögon är helt repiga och slitna, så tyckte att jag förtjänade ett par nya. Sen gick vi och köpte med oss subway, och tog spårvagnen ut till djurgården. Åh älskar djurgården, fast jag har typ aldrig åkt längre än till grönan när jag är där men vi åkte till endhållplatsen och gick och satte oss vid några bänkar vid vattnet och åt, så mysigt! Man fick ju värsta vårkänslorna för de blev sjukt varmt att sitta där i solen, tog till och med av mig jackan och satt där i bara linne utan att frysa. Yeyyeeye, the spring is here!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0