Söndagsångest

Lite ångest har man ju nu när man kommer på att lovet är över. Har gått sjukt snabbt och jag har ju typ inte hunnit göra nånting, känns som jag bara legat hemma hela lovet, haha! Men lite har jag väl gjort, träffat lite kompisar, sooolat, slingat håret, och framför allt har jag tränat mycket! Är fan imponerad över mig själv, har nog aldrog tränat såhär mycket under bara en vecka. Har sammanlagt sprungit över 18 km, har powerwalkat, spelat fotboll, kört spinning och massa styrketräning! Så nu är de bara att fortsätta såhär, är dock sjukt svårt att hitta tid till att träna, men ska försöka ändå!
Men en sak jag verkligen borde ha gjort dehär lovet är att plugga... Hade verkligen behövt göra de eftersom jag ligger efter rätt mycket och jag måste verkligen komma ikapp nu, så jag ligger i fas eller helst före i skolan när Justin kommer, så jag kan skita i skolan då! Men har rätt mycket att göra så de va synd att jag inte började med det på lovet... Jajajjaj, de är bara att ta tag i, i guess! Man får ju massa extra motivation till att plugga nu eftersom man kan säga att jag får störra chans att träffa Justin ju mer jag pluggar. För då kan jag ju springa runt i stan och vara utanför hotellet osv, åh gud dehär är så jävla sjukt det är fucking bara två veckor kvar nu!!! :') sen är de inte långt till one direction, och sen sommarlovet!! Åhgud finns så många anledningar att va glad! :D Kanske inte blir så hemskt att gå till skolan imorn ändå, de gäller ju att va positiv!



Kommentarer
Postat av: hednin

Va med och tävla på våran blogg om en mascara och ett rött läppstift, värdepris tillsammans 300 kr. Vinnaren lottas ut på lördag.
www.nattstad.se/hednin

2013-04-25 @ 19:10:59
URL: http://www.nattstad.se/hednin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0