Sprutor

 
Godmorgon bloggisen! Blev väckt vid 10 imorse så det är inte direkt godmorgon för mig just nu. Åt iallafall frukost sen gick jag ner till vårdcentralen för att ta livmoderhalscancersprutan, och sen när vi var där tyckte pappa att jag skulle passa på att ta fästing sprutan också, alltså den mot Tbe, för det finns jättemycket fästingar på landet. Så då fick jag två sprutor på samma gång, en på varje arm haha! Brukar egentligen aldrig vara ett dugg rädd för sprutor men nu var jag faktiskt lite nervös, för förra gången jag tog livmoderhalsprutan så blev jag helt yr och höll på att svimma efteråt. Har ingen aning om varför haha, men nu var de ingen fara. Det är bara de att de är så himla ebahagligt när man känner hur dedär sprutas in, det är liksom trögflytande haha! Men nu behöver jag aldrig mer ta en sån spruta för har tagit den tredje nu! Och fästingsprutan kändes ingenting, hiho!
 
Nu är jag hemma iallafall, ska nog spendera resten av dagen ute på balkongen i solen. Ska även försöka plugga lite också för hade tängt att plugga massor på lovet, men än så länge har jag inte hunnit gjort någonting..! Hade förrästen även kanske planer på att ta en pw med två kompisar och sen träna lite, men dom har inte hört av sig så tror inte det blir av. Dessutom så behöver jag nog en vilodag nu för har tränat- rätt så hårt också med styrka och så tre dagar i rad nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0