Jag vill inte.

Känns helt sjukt att skolan börjar redan imorn!? Nej nej nej och ush ush ush säger jag på det! Känns bara helt fel! Fast visst ska det bli kul att träffa alla igen, och är faktiskt rätt taggad på att börja nian! Men inte just nu bara.Kunde man inte fått några veckor till liksom?
Har däremot haft ett underbart lov, haft det så himla bra och skapat massor av härliga minnen! Fast har vart bortrest nästan hela lovet, men de dagarna då&då jag har varit hemma har jag hunnit umgås med kompisar och haft fullt upp hela tiden, så har inte haft någon tid alls till bloggen. Men de är lite så det ska vara på sommarn tycker jag, då ska man inte ha tid att sitta hemma och ruttna vid datan.  Senaste veckan har jag spenderat i underbara Spanien, tog verkligen emot att åka därifrån imorse (kom precis hem) Så det blir en stor omställning nu, från att ha legat och slappat på stranden och vid poolen i värmen dom senaste dagarna så ska jag pallra mig upp tidigt imorrn för att gå till skolan. Haha gud vill knappt tänka på det!
 
-Bild från Gotland
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0