Mitt 2013- Del 1

 Tänkte göra en liten årsresumé av 2013. För det har har verkligen varit det bästa året i mitt, men har däremot varit riktigt dålig på att blogga, därför tänkte jag att jag kan sammanfatta året i ett par inlägg, så det här blir väl "del 1" då. 
 
 
 
 
Inledde det nya året på bästa möjliga sätt, genom att fira nyår på en strand i Thailand. Kommer ihåg att mitt nyårslöfte var att jag skulle göra allt, kämpa, och verkligen inte ge upp på att träffa Justin..
 
 
 
 
Spenderade 3 veckor av att njuta av Thailand och värmen, avslutade sedan resan med Bangkok för lite shopping.
 
Kom tillbaka till kalla Sverige igen, började en ny termin i skolan osv.
 
 
 
 
 
 
 
Justin's nya parfym Girlfriend och Believe acustic släpptes, och jag var glaad. Fick även reda på att Justin skulle ha en tredje konsert i Sverige, vilket innebar att de även skulle släppas nya Meet&Greet biljetter, så vi köade i kylan utanför globen i över ett dygn. Vi var jättelångt fram i kön, så vi var ganska säkra på att vi skulle lyckas få M&G-biljetter, och alltså få träffa Justin. Sen så visar det sig att massa företag hade köpt upp dom biljetterna, och hade alltså tagit ifrån oss våran chans att få träffa Justin. Fyfan vad jag mådde dåligt över det, var helt heartbroken i flera veckor efter. Fick i alla fall VIP biljetter i golden cirkle istället, och de var ju också jättebra biljetter.
 
 
 
 
 
Hade en reunion med alla tjejerna i min förra klass, körde lazerdome och åt middag tillsammans.
 
 
Var i Romme med skolan.
 
 
 
 
 
 
Sen blev det den 19 Februari vilket innebär att jag blev 15! Födelsedagen firades med att gå på bio, sen blev det massa tårtätande och firande med familjen, vänner och släkt.
 
 
 
 
 
1D-world butiken öppnade i Stockholm och jag var självklart där, fick bl.a med mig en kartong-Niall hem.
 
 
 
 
 
 
Åkte till Romme igen, den här gången med Melinda, Kajsa och Linnea. Efter åkte jag inte hem till Stockholm igen, utan blev upphämtad av familjen och fortsatte upp mot Sälen för några härliga skiddagar där också.
 
 
 
 
 
 
 
 
I mitten av mars åkte alla i min årskurs till Falun. Riktigt rolig och härlig vecka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0